THANK YOU FOR FOLLOWING NORZI

.
.

.

.

.

.

SPONSORED ADVERTISEMENT

.

ADA YANG KOMPLEN?

Assalamualaikum... dalam 2-3 minit yang lalu,  Norzi menerima komplen di sini pasal kenapa pulak pesanan kena isi borang .. si polan kata servis yang menyusahkan... Maafla, Norzi mesti jelaskan mengapa medium ini tersenarai sebagai medium pesanan belian.. berikut ni rationalizationnya...

1) Pertama sekali ,untuk membuat pesanan, ada beberapa medium yang boleh diguna kan.bukan satu pilihan Norzi beri pilihan 

b) Boleh pm details (selalunya kalau setting FB ok takda masalah , tapi ada setting yng kita tak dapat massage atau add friend pun) dan si polan bukan dalam friendlist Norzi dan tidak dapat add friend pun, cuma boleh subscribe aje... jadi perbualan di thread komen gambar
c) Boleh sms 019 3177872 selalunya sapa2 yang nak fast response mmg guna sms aje.
atau ada juga yg email norzi.

Jadi banyak medium di sini..bukan satu..tapi empat pilihan terpulang la pada anda mana yang selesa kan.. tapi InsyaAllah semuanya reliable...

Tapi kenapa masih ada komplen tak puas hati ya? Harap sangat yang komplen tu faham...kita bukan nak menyusahkan ..tapi kita nak memastikan bahawa takdala maklumat2 peribadi kita tercicir kat public... takkan nak letak nama alamat dan no telefon kat thread komen gambar tu kan...

Sebab utama Norzi Beautilicious House minta guna medium tertentu..demi faktor maklumat anda, elok gunakan borang atau medium lain yang dinyatakan supaya semua selesa kan... kalau di public, semua tahu.. kalau anda selesa , Norzi pun tak keberatan..

Penggunaan borang memang banyak digunakan dan lebih reliable. Semua maklumat lengkap menggunakan borang.. Mungkin ada yg risau borang tak sampai atau takut Norzi lewat terima atau balas pesanan.. InsyaAllah jangan bimbang walaupun guna borang, selalunaya Norzi response secepat mungkin sebab Norzi sentiasa connected to internet dan selalunya order prompt direct thru email..  Jadi , tak perlu risau ,isyaAllah semua nya lancar..dan proven semua case kami adalah lancar..

Untuk maklumat pelanggan, Alhamdulillah , Norzi Beautilicious House telah berusan dengan lebih 2000 pelanggan dan melakukan pengeposan lebih 2000 parcel ke seluruh Malaysia dan beberapa negara lain seperti Singapura, Brunai, Indonesia dan Arab Saudi. Itulah serba sedikit cerita hari ini yang mesti Norzi catitkan untuk dikongsi bersama...Terima kasih tak terhingga atas sokongan anda. Terima kasih juga atas teguran-teguran membina. Sekiranya mempunyai sebarang cadangan, anda dialu-alukan untuk email ke norzibeautilicioushouse@gmail.com. 

Terima kasih, salam hormat dan salam ukhwah;
Norzi
019-3177872

2 comments:

  1. xpe kak..sabar ye.masih ramai yang menyokong akak.sebenarnya depa yg ckp mcm uh komen tak tentu hala sebenrnye xpaham konsep berniaga online.mungkin dia selesa kalau maklmat peribadi di publishkan pd awam.biarlah dia.harap si polan paham la kan lepas ni.hehe.sabar2.adat berniaga kak. :')

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas sokongan dan kata kata semangat... <3 foreva

    ReplyDelete

SHARE IT